کلیدی اقدامات

ٹیکس کی بنیاد کو وسیع کرنا

ہوٹل انڈسٹری میں ممکنہ ٹیکس دہندگان کو تلاش کرنے کے لیے، اتھارٹی نے ثانوی ذریعہ سے ناران ویلی کے آپریشنل ہوٹلوں اور ریستورانوں کے بارے میں ڈیٹا حاصل کیا اور انہیں لازمی رجسٹریشن کے نوٹس بھیجے۔ اس کے علاوہ ہوٹل اور ریسٹورنٹ کے مالکان کو خدمات پر سیلز ٹیکس کے حوالے سے ان کی ذمہ داریوں اور صوبائی ٹیکس ریونیو کو بہتر بنانے میں ان کے کردار سے آگاہ کرنے کے لیے معلوماتی ورکشاپس کا انعقاد کیا گیا۔ ریستوراں اور ہوٹلوں نے ان نوٹسز کا مثبت جواب دیا جس کی وجہ سے آمدن میں اضافہ ہوا۔

IT فعال ٹیکس دہندگان کی معاونت کی خدمات

ٹیکس دہندگان کو نیٹ پر اور کال سینٹرز کے ذریعے اتھارٹی کے مخصوص ویب پورٹل www.kpra.kp.gov.pk پر ای فائلنگ، ای پیمنٹ اور ای ریکارڈ رکھنے کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ ویب پورٹل ان سروس فراہم کنندگان کو قابل بناتا ہے جو خدمات پر سیلز ٹیکس کے لیے رجسٹر کرنا چاہتے ہیں، رضاکارانہ طور پر، آن لائن درخواست فارم پر اپنی سہولت کے مطابق اپنے کاروبار یا خدمات کے بارے میں تفصیلات فراہم کر سکتے ہیں۔ ایک اور ویب سائٹ www.kpra.gov.pk حال ہی میں شروع کی گئی ہے تاکہ ٹیکس دہندگان کو آگاہ کیا جا سکے اور تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ جامع معلومات کا تبادلہ کیا جا سکے۔

آگاہی مہمات

KPRA نے ٹیکس دہندگان کے بارے میں آگاہی اور خیبر پختونخواہ میں فراہم کی جانے والی خدمات پر ٹیکس ادا کرنے کی ان کی ذمہ داری کے لیے ایک سلسلہ وار ایونٹ کا انعقاد کیا۔ KPRA نے سوشل میڈیا، ٹی وی ٹاک شوز، پرنٹ اور الیکٹرانک میڈیا کے ذریعے عوام تک رسائی حاصل کی تاکہ انہیں رجسٹریشن کے عمل اور ان کے ٹیکس ریٹرن فائل کرنے کے بارے میں آگاہ کیا جا سکے۔

ودہولڈنگ ایجنٹوں کی تربیت

ورکشاپس کی ایک سیریز کے ذریعے، تقریباً 200 ودہولڈنگ ایجنٹس کو تربیت دی گئی ہے اور انہیں ودہولڈنگ ریگولیشن کے تحت ان کی ذمہ داریوں کے بارے میں آگاہ کیا گیا ہے۔ ودہولڈنگ ایجنٹس کے ذریعے آنے والی آمدنی میں نمایاں بہتری دیکھی گئی ہے۔